З

До уваги відвідувачів сайту!


Ви маєте можливість подавати електронне звернення на адресу:




За ведення роботи по зверненню громадян відповідає завідувач ЗДО ---МЕЛЬНИЧУК ТЕТЯНА ПАВЛІВНА.

Нормативно правова база, яка регулює питання роботи зі звернення грамадян:
---Закон України "Про звернення громадян"
---Указ Президена України №109/2008 "Про першочегргові заходи щодо звабезпечення реалізації та гарантовання конституційного права на звіернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"
---Указ президента України "Про додаткові заходи щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення"
--- Постанова КМУ № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверененнями громадян в органах державної влдади і місцевого самоврядування, обєднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"




В КДНЗ №6 "Любисток" наказом №3 від 02.01.2020 року затверджено графіік особистого прийому громадян

завідувач середа з 15.00 до 17.00 год.

четвер з 15.00 до 17.00 год.

Наказом по КДНЗ №6 "Любисток" №4 від 02.01.2020 року продовжено роботу "ТЕЛЕФОНУ ДОВІРИ", відповідальною особою за ведення обліку дзвінків покладено на кастелянку Рахубу Анну Володимирівну. Дзвінки приймаються щоденно протягом всього дня за телефоном 4-47-73.

Наказом по КДНЗ №6 "Любисток" №40 від 03.01.2020 року затверджено заходи на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008




ЗАХОДИ

на виконання Указу Президента від 07.02.08р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

на 2020 рік

№ п\п Найменування заходів Терміни виконання Відповідальна особа
3 Продовження функціонування в дошкільному закладі Телефону довіри Постійно Завідувач
4 Доведення до відома громадян через засоби масової інформації та за допомогою сайту графіку особистого прийому громадян, телефону довіри у КДНЗ №6 «Любисток» Січень, квітень, липень, жовтень завідувач
5 Звітування про роботу із зверненнями громадян до Управління освіти. 28 березня, 28 червня 28 вересня, 28 грудня завідувач
7 Підведення підсумків роботи із зверненнями громадян : 1. При звіті керівника перед колективом та громадськістю; 2. Загальні збори трудового колективу червень грудень завідувач
9 Надання громадянам безоплатної правової допомоги з питань освіти та трудового законодавства Постійно завідувач
13 Підготовка наказів про організацію роботи зі зверненнями громадян з урахуванням змін у законодавстві Січень завідувач















Питання, які порушуються у зверненнях громадян

Соціальний захист

Про надання матеріальної допомоги працівникам закладів освіти

Про надання соціальної допомоги працівникам закладів освіти

Праця і заробітна плата

Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти

Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам закладів освіти

Охорона здоров’я

Про роботу літніх таборів

Житлова політика

Про надання житла

Про покращення житлових умов

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

Про порушення прав учнів та їх батьків

Про порушення прав вчителів

Про неправомірні дії керівництва

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей

фізична культура і спорт

Молодь. Фізична культура і спорт

Культура та культурна спадщина, туризм

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

Про ремонт, газифікацію, добудову закладів освіти

Про матеріально-технічне забезпечення закладів освіти

Про покращення організації освітнього процесу

Про проведення ДПА та НЗО

Про харчування дітей та оплату за харчування

Про забезпечення перевезення дітей, вчителів на навчання, змагання, екскурсії

Про надання платних послуг

Про надання роз’яснень

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

Про роботу благодійних фондів та інші

ЗВІТ

Графік особистого прийому громадян

начальником та спеціалістами управління освіти на 2020 рік:

Кисільова Світлана Вікторівна – начальник Управління освіти – щочетверга, 9.00-12.00, утому числі особистий виїзний прийом громадян у закладах освіти - двічі на місяць: першого та третього четверга з 15.00 до 17.00.

Кожухаренко Ірина Володимирівна - заступник начальника Управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щовівторка, 13.00-15.00.

Гурмаза Ірина Олександрівназаступник начальника Управління - щовівторка, 10.00-12.00.

Крючкова Світлана Олександрівна – головний спеціаліст з кадрових питань, виховної роботи та позашкільної освіти – щопонеділка, 15.00-17.00.

Львова Ірина Вікторівна – головний спеціаліст з питань охорони дитинства та дошкільної освіти – щосереди, 10.00-12.00

Романова Тетяна Михайлівнаголовний спеціаліст з дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щоп’ятниці, 14.00-16.00

ЗВІТ про кількісний характер звернень громадян ,

що надійшли до КДНЗ № 6 «Любисток»

за 6 місяців 2020 року.

Звернення , що надійшли.

З них:

за звітний період

за відповідний звітний період минулого року

письмові

на особистому прийомі

2

2

на виїзному прийомі

колективні

повторні

Загальна кількість звернень

2

2

Питання, які порушуються у зверненнях громадян

за звітний період

за відповідний звітний період минулого року

Соціальний захист

Про надання матеріальної допомоги працівникам закладів освіти

Про надання соціальної допомоги працівникам закладів освіти

Праця і заробітна плата

Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти

Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам закладів освіти

2

Охорона здоров’я

Про роботу літніх таборів

Житлова політика

Про надання житла

Про покращення житлових умов

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

Про порушення прав учнів та їх батьків

Про порушення прав вчителів

Про неправомірні дії керівництва

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей

фізична культура і спорт

Молодь. Фізична культура і спорт

Культура та культурна спадщина, туризм

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

Про ремонт, газифікацію, добудову закладів освіти

Про матеріально-технічне забезпечення закладів освіти

Про покращення організації освітнього процесу

Про проведення ДПА та НЗО

Про харчування дітей та оплату за харчування

Про забезпечення перевезення дітей, вчителів на навчання, змагання, екскурсії

Про надання платних послуг

Про надання роз’яснень

2

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

Про роботу благодійних фондів

Інше

Загальна кількість звернень

2

2

Завідувач____________________Т.П.Мельничук

ПОРЯДОК роботи з повідомленнями,

що надходять за телефоном довіри по КДНЗ №6 "Любисток"

І. Загальні положення

1.1. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри до КДНЗ №6 «Любисток»(далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Комунального дошкільного навчального закладу №6 «Любисток» (далі – КДНЗ №6 «Любисток») при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі – заявник) за телефоном довіри закладу за абонентським номером (05134) 4-47-73

1.3. Телефон довіри закладу працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 годин (у п’ятницю – до 16.00) за абонентським номером (05134) 4-47-73

1.4. Заявник може звернутися за телефоном довіри закладу дошкільної освіти для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 08.00 до 17.00 годин (у п’ятницю – з 08.00 до 16.00 годин).

1.5. Інформація про номер телефону довіри закладу та порядок його роботи розміщується на інформаційному стенді ЗДО, у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті ЗДО.

1.6. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону довіри ЗДО та ведення обліку дзвінків є кастелянка. У разі відсутності спеціаліста з причин хвороби, відпустки чи ін. сеанс проводить головний бухгалтер, що відповідно до посадових обов’язків здійснює його заміну.

ІІ. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень,

що надійшли за телефоном довіри ЗДО

2.1. Опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри ЗДО (далі – повідомлень), узагальнення інформації про результати розгляду цих повідомлень здійснюються керівником ЗДО.

2.2. Уповноважена особа при прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати:

- інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, адресу, контактний телефон);

- іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

2.3. Під час проведення телефону довіри ЗДО обробка персональних даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

2.4. Відповідальна особа має право зв’язатися в разі потреби із заявником для уточнення інформації.

2.5. Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення. При цьому відповідальна особа повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян».

2.6. При висловленні заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна особа повідомляє йому поштову адресу ЗДО.

2.7. Реєстрація та розгляд письмових звернення громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами).

2.8. Відомості про заявника та порушене ним питання вноситься до бланку телефону довіри ЗДО, що додається.

ІІІ. Перевірка інформації, що міститься в повідомленнях,

розгляд звернень, облік і зберігання матеріалів

3.1. За повідомленнями, отриманими під час телефону довіру, проводиться перевірка інформації.

3.2. Доручення про проведення перевірки інформації та розгляд повідомлень надається завідувачем ЗДО із залученням профспілкового комітету, до компетенції яких належить питання, порушене в повідомленні.

3.3. Перевірка інформації має встановити:

- наявність чи відсутність підстав звернення за телефоном довіри ЗДО;

- обставини (час, місце) і наслідки події, що стали причиною звернення за телефоном довіри ЗДО.

3.4. Посадовій особі (особам), якій (яким) доручено проведення перевірки інформації, надається право:

- запрошувати заявника та інших осіб, котрі обізнані або причетні до фактів, які стали причиною звернення за телефоном довіри ЗДО, й одержувати від них усні та письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, що стосуються перевірки інформації;

- зв’язуватися із заявником у разі потреби для уточнення інформації, одержувати від нього за згодою усні або письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, по суті звернення;

- залучати у разі потреби відповідних фахівців і отримувати від них консультації, а також письмові висновки, що можуть сприяти розгляду звернення;

- ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що стосуються проведення перевірки інформації, їх копії.

3.5. За результатами перевірки інформації та розгляду звернення посадова особа, яка займалася розглядом звернення, готує обґрунтовану відповідь заявнику або службову записку завідувачу ЗДО (у разі, якщо звернення анонімне).

3.6. За підсумками роботи телефону довіри ЗДО щоквартально складається звіт. Звіт повинен містити інформацію про:

- кількість повідомлень, що надійшли до ЗДО за телефоном довіри ЗДО за квартал, за наростаючим підсумком з початку поточного року;

- основні питання, що порушуються;

- результати розгляду.

3.7. Документи і матеріали розгляду звернень за телефоном довіри ЗДО обліковуються й формуються у справи.

Завідувач ЗДО ____________ Тетяна МЕЛЬНИЧУК

Кiлькiсть переглядiв: 119